poniedziałek, 28 listopada 2011

8. Avon Planet Spa Japanese Sake and Rice, Relaxing Hand & Foot cream

Dostępność : Avon - Już nie jest w sprzedaży
Cena : 15zł
Pojemność : 75ml

Moje spostrzeżenia : Kapitalny zapach, przyjemna konsystencja. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustej powłoki. Czerwone ziarenka się rozsmarowywują i wchłaniają po wmasowaniu, Dobrze nawilża i wygładza skórę. Skóra po użyciu jest aksamitna.

Plusy :
+  Piękny zapach
+  Przyjemna konsystencja
+  Szybko się wchłania
+  Nawilża
+  Wydajność
+  Opisanie technik masażu w ulotce

Minusy :
-  Cena

Ilość zużytych opakowań : Właśnie skończyłam 4
Kupiłabyś ten produkt ponownie? : Gdyby był w sprzedaży, to oczywiście.

Wybaczcie mi brak informacji z opakowania, ale w 2009r otrzymałam 4 te kremy, bez tekturowych opakowań, więc nie wiem co zostało na nich napisane. Gdyby był dostepny ten krem, to POLECAM, choć nie wszystkim odpowiada ten zapach :)

Zapraszam do komentowania i obserwowania!
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już skusiłeś się na komentarz, proszę dodaj mnie do obserwowanych :)