środa, 14 grudnia 2011

16. BeBeauty Face Expertiv Miceralnu Żel do mycia twarzy i demakijażu

Dostępność : Biedronka
Cena : ok 5zł
Pojemność : 150ml

Opis producenta : Hypoalergiczny preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktury micelarne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w preparacie d-panthenol zapewnia naturalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia, oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra staje się gładka i czysta. Odzyskuje uczucie świeżości i komfortu.

Moje spostrzeżenia : Żel owszem oczyszcza, ale i rozmazuje makijaż oczu. Jest to bardzo tani kosmetyk jak na produkt micelarny. Dla mnie sprawdził się jedynie do mycia twarzy, ponieważ, gdy zmywałam nim makijaż oczu, strasznie mnie powieki piekły i rozmazywał makijaż. Po kilku dniach użytkowania do demakijażu, miałam problemy z powiekami, były wysuszone i popękane. Przez kilka dni nie mogłam nakładać makijażu.

Plusy :
+ Super oczyszcza
+ zauważyłam po miesiącu stosowania, że zaczerwienienia na policzkach minimalnie się zredukowały
+ odświeża skórę
+ cena
+ konsystencja żelowa
Minusy :
- zostawia naciągniętą skórę
- rozmazuje makijaż oczu
- wysusza skórę na powiekach
Ilość zużytych opakowań : 1
Kupiłabyś ten produkt ponownie? : Do mycia, tak.
Ocena : 3/5
Jeżeli chodzi o mycie twarzy, to z czystym sumieniem POLECAM!!

Dziękuję za komentarze, 
Pozdrawiam,
Chocolate Butterfly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już skusiłeś się na komentarz, proszę dodaj mnie do obserwowanych :)