środa, 15 lutego 2012

24. Kreska za pomocą łyżeczki

Hej kochane!

Wiele z nas ma problem z malowaniem kreski eyelinerem. Ja też tak mam. Jak nie za wysoko, to za nisko, jak nie za gruba, to za chuda, jak nie za prosta, to za falowana. Kiedyś przeglądając YouTube przez przypadek wpadłam na filmik, gdzie dziewczyna maluję kreski za pomocą łyżeczki. Żeby jeszcze tego było mało, ona podkręca rzęsy łyżeczką, i maluje je tuszem, za pomocą łyżeczki! Zobaczcie same!




Super, nie? 

Ps. Również chciałabym Wam podziękować za komentarze i obserwowanie! Niedawno było tylko 15 obserwujących, a już jest 20! 

Zapraszam do obserwowania ;)
Z góry dziękuję ;* <3

Kocham Was,
Chocolate Butterfly

20 komentarzy:

  1. Fajny sposób :)
    Dziękuje za obserwacje mojego bloga , również obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiya. What a great video. Thanks for sharing.
    I'm defo gonna try that in the future!
    xoxo
    http://shinigami-u-openingmymind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sposób, wypróbuję. :) Dodam do obserwujących :P /bad-intoxication.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sposób :) bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do komentowania i do obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jutro spróbuję pobawić się łyżką ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, jak widać zwykła łyżeczka ma różne zastosowania:D

      Usuń
  7. dziewczyna jest prześmieszna :) cudo :)!!!

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ta dziewczyna ! ; )))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle, ludzka kreatywność jest niesamowita! Pozdróweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z podkręcaniem,to moim zdaniem przekombinowane, ale reszta ekstra! Z tuszem na bank będę próbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jeszcze nie podkręcałam, ale kreski robię tak ;D

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde może w końcu uda mi się zrobić RÓWNE kreski!! :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ja i tak maluje od łyżeczki a nigdy nie są równie idealne :P

      Usuń
  13. świetniee!

    Może będziemy się obserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że to jakiś żart :D a zaraz muszę sama spróbować :D zapraszam http://peelargonia.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do filmiku; Bardzo długi początek, ale pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale to świetnie wygląda, podoba mi się pomysł!:) W ogóle cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga a to za sprawą fan page na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już skusiłeś się na komentarz, proszę dodaj mnie do obserwowanych :)