poniedziałek, 27 lutego 2012

27, Zaczynam życie od nowa!

Witam Was moi mili ! <3
Dzisiaj tak troszeczkę odbiegnę od intencji bloga. Piszę do Was, ponieważ, powolutku próbuję sobie poukładać to wszystko. Ciężko jest jak cholera. Sytuacja mnie zmusiła, do odejścia od męża. Nie będę Wam opisywać co i jak, bo jest to moja prywatna sprawa, ale chcę byście wiedziały, że nie bez powodu, nie zaglądam często do mojej myśloodsiewni :)
Dziękuję Wam za miłe komentarze, jesteście bardzo kochani :)

A teraz kilka inspiracji :) <3<3


Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

Pozdrawiam,
Chocolate Butterfly

11 komentarzy:

  1. bardzo mi przykro:(
    a co do inspiracji to widzę kilka ciekawych pomysłów:) tylko szkoda, że nie wyglądam jak osoby na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUż jest coraz lepiej :)
      Ja też chciałabym tak wyglądać :D;]

      Usuń
  2. Paulina! Nie poddawajcie się! Walczcie o siebie! Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, ja jestem 2 tyg. po rozwodzie, rozumiem CIę doskonale. Ale czasem trzeba podjąć cięzkie dezycje, żeby móc sobie co rano spojrzeć w twarz w lustrze. Trzymam kciuki za CIebie, jak CI będzie cięzko, pisz na maila, mam podanego na blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje. Nie przejmuj się... Bywa niestety, ale będzie dobrze! Na pewno. Czas leczy rany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hiya, nice collection of photos!
    Thanks for visiting and commenting on my Blog.
    I'm sure following you back!
    xoxo
    http://shinigami-u-openingmymind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. awesome heels!!<3

    follow back?:)

    http://www.bahbohh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacje 1 i 4 są fantastyczne :)
    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety krem BB z Garniera totalnie się u mnie nie sprawdził :(

    Najważniejsze jest to, by znaleźć w życiu coś, co napędza do działania żeby przypadkiem nie stać w miejscu tylko spiąć się w sobie i iść do przodu ;) Będzie dobrze.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już skusiłeś się na komentarz, proszę dodaj mnie do obserwowanych :)